güzel bir banka tavsiye ederim
yeniler içinse iki uyarım var sizde hemen düşmeyin
1.si sakın ola dolar veya euro ve de altın hesabı açmayın her ay kesinti yaparlar hesap işletim masrafı adı altında
2.si ana sayfada hap denilen bir şey var sakın ama sakın onu almayın veya hiç işlem yapmayın misal 1,000 adet hap aldınız 2 gün sonra kendisi bozuyor ve al sana enayi hapları hemen zararlı çıkıyorsun.
En para yı ne için kullanırız kesinlikle eft için kullanın masraf vs kesinti yok.