Regex iş başında!
59
●7.971
- 05-06-2017, 18:38:56Ama 2014-2017 arası yoktum forumda, onu ne yapacağız?Dorebar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2019, 21:19:00Bugün bir konu daha gördüm. Ongun abi halen devam edıyorsun sanırım dolandırıcıları banlatmaya
@Regex;
- 10-10-2019, 21:20:16Sen bile tag'ine emekli yazdın, ama bu iş istihbaratçılık gibi. Emekliliği yok kardeşim.BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada yeni imzam nasıl?
- 10-10-2019, 21:21:37Ben arka plandayım abi.Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmzan hakkında ise gördüğüm en haklı isyan!
- 10-10-2019, 21:28:27https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...darmalari.htmlBilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mayısta benim ve veliahtım @alpidev'in (bıraktı gerçi) hakkında böyle bir konu açılmıştı. 24 R10 üyesi de sazan gibi atlayıp like yapmıştı. Sanıyorlar ki biz rank peşindeyiz, renk derdindeyiz. Evet, bu konu ilk açıldığında yıl 2013'tü ve yaş 20 idi. Şimdi yaşım olacak 27.
2 gün önce gayet masum bir serzeniş zannedilen, güzelce algı manipülasyonunu yutan 24 R10 üyesi tarafından like yapılan o konuyu açan kişinin hesabının hacklendiğini ve konuyu açanın, muhtemel banlattıklarımdan biri olduğunu öğrenince epey keyiflendim. Milleti dolandıracaklarına bize saldırsınlar, daha iyidir.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ck-edilme.html
O konuya sazan gibi atlayıp like yapan 24 ponçik R10 üyesi arkadaşı selamlarımla ve sevgilerimle anıyorum.
Neyse, bu girdi ulusa sesleniş konuşmasına evrilmeden mesajı gönder diyeyim artık.