• 28-05-2017, 06:45:32
    #55
    Ongun, banlattığın kişi sayısının toplamının senelik ortalamasını alsam günde 2-3 üye banlatmış oluyorsun sanırım
  • 05-06-2017, 18:38:56
    #56
    Dorebar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ongun, banlattığın kişi sayısının toplamının senelik ortalamasını alsam günde 2-3 üye banlatmış oluyorsun sanırım
    Ama 2014-2017 arası yoktum forumda, onu ne yapacağız?
  • 10-10-2019, 21:19:00
    #57
    Bugün bir konu daha gördüm. Ongun abi halen devam edıyorsun sanırım dolandırıcıları banlatmaya @Regex;
  • 10-10-2019, 21:20:16
    #58
    BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bir konusu daha gördüm. Ongun abi halen devam edıyorsun sanırım dolandırıcıları banlatmaya @Regex;
    Sen bile tag'ine emekli yazdın, ama bu iş istihbaratçılık gibi. Emekliliği yok kardeşim. Bu arada yeni imzam nasıl?
  • 10-10-2019, 21:21:37
    #59
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bile tag'ine emekli yazdın, ama bu iş istihbaratçılık gibi. Emekliliği yok kardeşim. Bu arada yeni imzam nasıl?
    Ben arka plandayım abi. İmzan hakkında ise gördüğüm en haklı isyan!
  • 10-10-2019, 21:28:27
    #60
    BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben arka plandayım abi. İmzan hakkında ise gördüğüm en haklı isyan!
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...darmalari.html

    Mayısta benim ve veliahtım @alpidev'in (bıraktı gerçi) hakkında böyle bir konu açılmıştı. 24 R10 üyesi de sazan gibi atlayıp like yapmıştı. Sanıyorlar ki biz rank peşindeyiz, renk derdindeyiz. Evet, bu konu ilk açıldığında yıl 2013'tü ve yaş 20 idi. Şimdi yaşım olacak 27.

    2 gün önce gayet masum bir serzeniş zannedilen, güzelce algı manipülasyonunu yutan 24 R10 üyesi tarafından like yapılan o konuyu açan kişinin hesabının hacklendiğini ve konuyu açanın, muhtemel banlattıklarımdan biri olduğunu öğrenince epey keyiflendim. Milleti dolandıracaklarına bize saldırsınlar, daha iyidir.

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ck-edilme.html

    O konuya sazan gibi atlayıp like yapan 24 ponçik R10 üyesi arkadaşı selamlarımla ve sevgilerimle anıyorum.

    Neyse, bu girdi ulusa sesleniş konuşmasına evrilmeden mesajı gönder diyeyim artık.