BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben arka plandayım abi. İmzan hakkında ise gördüğüm en haklı isyan!
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...darmalari.html

Mayısta benim ve veliahtım @alpidev'in (bıraktı gerçi) hakkında böyle bir konu açılmıştı. 24 R10 üyesi de sazan gibi atlayıp like yapmıştı. Sanıyorlar ki biz rank peşindeyiz, renk derdindeyiz. Evet, bu konu ilk açıldığında yıl 2013'tü ve yaş 20 idi. Şimdi yaşım olacak 27.

2 gün önce gayet masum bir serzeniş zannedilen, güzelce algı manipülasyonunu yutan 24 R10 üyesi tarafından like yapılan o konuyu açan kişinin hesabının hacklendiğini ve konuyu açanın, muhtemel banlattıklarımdan biri olduğunu öğrenince epey keyiflendim. Milleti dolandıracaklarına bize saldırsınlar, daha iyidir.

https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ck-edilme.html

O konuya sazan gibi atlayıp like yapan 24 ponçik R10 üyesi arkadaşı selamlarımla ve sevgilerimle anıyorum.

Neyse, bu girdi ulusa sesleniş konuşmasına evrilmeden mesajı gönder diyeyim artık.