Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bile tag'ine emekli yazdın, ama bu iş istihbaratçılık gibi. Emekliliği yok kardeşim. Bu arada yeni imzam nasıl?
Ben arka plandayım abi. İmzan hakkında ise gördüğüm en haklı isyan!