Merhabalar arkadaşlar
Aile hizmetler bakanlığına atandım evrak teslim edeli 2 ay olmak üzere çoğu arkadaş göreve başlamış bile benim ki hala sonuçlanmadı
Herhangi bir sicilim yok sabıkam yok bulunduğum ikamet jandarmaya bağlı
Bekleye bekleye bi hal oldum bunun durumunu nasıl öğrenebilirim veya ne yapabilirim bilgisi olan varmı ?
Güvenlik soruşturması hk
13
●424
- 20-01-2025, 22:30:28
- 20-01-2025, 22:32:06hocam ilden ile değişebiliyor. Problem olmaz. Ben de geç başlamıştım. Büyükşehir olunca süreç uzun oluyor. Hayırlı olsun bu arada.
- 20-01-2025, 22:33:29Teşekkür ederimpdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süreç uzayınca ister istemez tedirgin oluyor insan kendimi sorgluyorum - 20-01-2025, 22:34:22Aynen aynen acaba neciyim oluyor insanSelimhalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2025, 22:37:48Anladım hocam inşallah bu hafta gelir de başlarım teşekkür ederimTabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam sizin için de hayırlısı olur inşallahsanalyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
