• 20-01-2025, 22:30:28
    #1
    Merhabalar arkadaşlar
    Aile hizmetler bakanlığına atandım evrak teslim edeli 2 ay olmak üzere çoğu arkadaş göreve başlamış bile benim ki hala sonuçlanmadı
    Herhangi bir sicilim yok sabıkam yok bulunduğum ikamet jandarmaya bağlı
    Bekleye bekleye bi hal oldum bunun durumunu nasıl öğrenebilirim veya ne yapabilirim bilgisi olan varmı ?
  • 20-01-2025, 22:32:06
    #2
    hocam ilden ile değişebiliyor. Problem olmaz. Ben de geç başlamıştım. Büyükşehir olunca süreç uzun oluyor. Hayırlı olsun bu arada.
  • 20-01-2025, 22:33:29
    #3
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilden ile değişebiliyor. Problem olmaz. Ben de geç başlamıştım. Büyükşehir olunca süreç uzun oluyor. Hayırlı olsun bu arada.
    Teşekkür ederim
    Süreç uzayınca ister istemez tedirgin oluyor insan kendimi sorgluyorum
  • 20-01-2025, 22:34:22
    #4
    Selimhalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim
    Süreç uzayınca ister istemez tedirgin oluyor insan kendimi sorgluyorum
    Aynen aynen acaba neciyim oluyor insan
  • 20-01-2025, 22:34:23
    #5
    Süreç uzayabilir panik yapma ikametinizin oldugu yerde değil göreve başlayacağiniz yerde yapiliyor diye biliyorum. Benim 1 ay sürmüştü
  • 20-01-2025, 22:35:54
    #6
    Tebrikler hocam Hayırlı olsun darısı bize inşallah
  • 20-01-2025, 22:37:48
    #7
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süreç uzayabilir panik yapma ikametinizin oldugu yerde değil göreve başlayacağiniz yerde yapiliyor diye biliyorum. Benim 1 ay sürmüştü
    Anladım hocam inşallah bu hafta gelir de başlarım teşekkür ederim

    sanalyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam Hayırlı olsun darısı bize inşallah
    Teşekkür ederim hocam sizin için de hayırlısı olur inşallah
  • 20-01-2025, 22:40:30
    #8
    Hayırlı olsun
  • 20-01-2025, 22:41:13
    #9
    HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkür ederim