Merhabalar arkadaşlar
Aile hizmetler bakanlığına atandım evrak teslim edeli 2 ay olmak üzere çoğu arkadaş göreve başlamış bile benim ki hala sonuçlanmadı
Herhangi bir sicilim yok sabıkam yok bulunduğum ikamet jandarmaya bağlı
Bekleye bekleye bi hal oldum bunun durumunu nasıl öğrenebilirim veya ne yapabilirim bilgisi olan varmı ?