pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ilden ile değişebiliyor. Problem olmaz. Ben de geç başlamıştım. Büyükşehir olunca süreç uzun oluyor. Hayırlı olsun bu arada.
Teşekkür ederim
Süreç uzayınca ister istemez tedirgin oluyor insan kendimi sorgluyorum