• 02-11-2022, 06:45:37
    #82
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkani yok. Var diyorsa 6 ay icinde minimum tl yükleme yapmazsa hat kapaniyor. Bunun formülü yok. 15.000 hat icin min 60 tl yükleme yaparsan işin içinden çıkamazsın. Ayrica açılan her hat ilk 30 gün icinde minimum 100 mb kullanım yapmak zorundadir aksi taktirde fraud olup kapanmaktadir. Bunlari nereden biliyorsun dersen Turkcell bayisiyim.

    Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu (BTK) ve GSM şirketlerinin yetkilileriyle yapılan toplantılar sonucunda sınırsız olarak alınabilen hat sayısı; Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için 15(onbeş) adet, yabancı uyruklu şahıslar için 3(üç) adet ile sınırlandırıldı.

    Yukaridaki madde 2022 de geldi diyelim ki 2021 de acti. Hat ücreti 130 tlydi. İlgi cekmek icin acilmiş bir konu.
    ya ne kadar eminsin ya gerçektenten. sana imkansız falan sormuyorum kardesım. senn vizyonuna göre hayalse ıcınde kalsın ben fıkır arıyorum.
  • 02-11-2022, 14:13:49
    #83
    Cem uzan bunu beğendi.
  • 02-11-2022, 14:52:34
    #84
    gurgur7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne kadar eminsin ya gerçektenten. sana imkansız falan sormuyorum kardesım. senn vizyonuna göre hayalse ıcınde kalsın ben fıkır arıyorum.
    ben senin kardeşin değilim üslubunu iyi kullan, e devletin vardır diye tahmin ediyorum , paylaş da görelim neymiş ne değilmiş.
  • 02-11-2022, 19:36:08
    #85
    Tüm yazılanları tek tek okudum ki konu sahibinin de okumamış olması hayal. Paylaşılan linkten haberi de okudum, anlaşılan şudur ki 15.000 civarı sim kartını yönettiğine inandım lakin kendi üzerine olmadığı aşikar ve bu durumu da yasal olmayan yollarla sağladığı da aşikar. Öyle olmasa zaten verdiği birçok yanıtı vereceği süre de belirtilen yerlerden ekran görüntülerini atar konuyu uzatmazdı. Lakin tamamen yanılıyorumdur maksat konuyu uzatmaktır konu sahibinin sergilediği tavır bundan ibarettir
  • 02-11-2022, 20:01:05
    #86
    Yıllık 1 operatörden üzerinize max. 16 hat alabiliyorsunuz. Aylık limit ise 4. Yani bir kişinin üzerine 15bin değil 17 hat bile alamaz. Aldıysa bir iş vardır.
  • 02-11-2022, 20:03:43
    #87
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkani yok. Var diyorsa 6 ay icinde minimum tl yükleme yapmazsa hat kapaniyor. Bunun formülü yok. 15.000 hat icin min 60 tl yükleme yaparsan işin içinden çıkamazsın. Ayrica açılan her hat ilk 30 gün icinde minimum 100 mb kullanım yapmak zorundadir aksi taktirde fraud olup kapanmaktadir. Bunlari nereden biliyorsun dersen Turkcell bayisiyim.

    Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu (BTK) ve GSM şirketlerinin yetkilileriyle yapılan toplantılar sonucunda sınırsız olarak alınabilen hat sayısı; Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için 15(onbeş) adet, yabancı uyruklu şahıslar için 3(üç) adet ile sınırlandırıldı.

    Yukaridaki madde 2022 de geldi diyelim ki 2021 de acti. Hat ücreti 130 tlydi. İlgi cekmek icin acilmiş bir konu.
    Böyle bir statü, iş analog veya standart bireysel tarifeler, gereklilikler ile yapılmaz bence. Bir şahsa ait 15 bin hat tanımına bende imkan vermiyorum, ancak kurumsal şirket üzerine, gsm şirketleri ile kurumsal anlaşmalar ile bu tarz bir şey mümkün olmalı. Bir yönetim paneli dışında 15 bin hattın tek tek ücreti, aktivasyonu, işlemleri uğraşabilecek - altından kalkınabilecek değerde bir şey değil ki günümüzde GSM hattı. Kaldı ki ister kurumsal resmi olarak şirket üzerine ister aynı veya farklı bireyler üstüne bu kadar hat ile kimse devletten kaçamaz Türkiye sınırları içerisinde.
  • 02-11-2022, 23:32:51
    #88
    Bir uygulaması vardır Google Play'de o uygulama üzerinden kullanıcılarin rehbere ve SMSlerine ulaşımı vardır o şekil de olabilir.

    Yoksa
    15 bin hattin açık kalması için minimum bakiye yüklemesi yapabilecek adam 2004 model pejo 307 ye binmez
  • 02-11-2022, 23:43:07
    #89
    15 bin hattı hiç bir şekilde kendi üzerine çıkartamazsın zaten. Bu işte başka bir iş var
  • 02-11-2022, 23:55:12
    #90
    Yıllar önce Adm ( Avea dağıtım merkezi ) de çalıştığım zamanlar.

    Operatörler arası geçiş yapıyorduk. Elimin altında 80-90 bin hat vardı. Bu hatları sim serverları takıp konuşturma ve kontör transferi yapardık.

    Hatta o dönem eve balya balya hat getirip r10 da bazı arkadaşlara sms onay yapıyordum.

    Sanırım arkadaşta bu tarz bir işte çalışıyor. Her hat için aylık telsiz kullanım vergisi vardır. 3 lira olsa eder 45 bin TL aylık. Ön ödemeli hat ise Max 6 ayda bir 50 TL yüklemesi lazım hattın kapanmaması için. 6 aylık sadece kontör masrafı 750 bin TL. Faturalı olması zaten imkansız. En düşük tarife 40 lira falandır.

    Diyelimki Trendyol onaya falan kullanıldı. En yüksek burdan kazanırsın çünkü. sonra numara değiştirip 40-50 TL masrafı var tekrar tekrar hattı kullanırsın.

    Neresinden bakarsan bak para kazandırmaz. Bir kişinin üstüne 15k hat açılabileceğinide sanmıyorum.

    Dediğim gibi büyük ihtimalle arkadaş dağıtım merkezinde falan çalışıyor.