Tüm yazılanları tek tek okudum ki konu sahibinin de okumamış olması hayal. Paylaşılan linkten haberi de okudum, anlaşılan şudur ki 15.000 civarı sim kartını yönettiğine inandım lakin kendi üzerine olmadığı aşikar ve bu durumu da yasal olmayan yollarla sağladığı da aşikar. Öyle olmasa zaten verdiği birçok yanıtı vereceği süre de belirtilen yerlerden ekran görüntülerini atar konuyu uzatmazdı. Lakin tamamen yanılıyorumdur maksat konuyu uzatmaktır konu sahibinin sergilediği tavır bundan ibarettir