Yıllar önce Adm ( Avea dağıtım merkezi ) de çalıştığım zamanlar.
Operatörler arası geçiş yapıyorduk. Elimin altında 80-90 bin hat vardı. Bu hatları sim serverları takıp konuşturma ve kontör transferi yapardık.
Hatta o dönem eve balya balya hat getirip r10 da bazı arkadaşlara sms onay yapıyordum.
Sanırım arkadaşta bu tarz bir işte çalışıyor. Her hat için aylık telsiz kullanım vergisi vardır. 3 lira olsa eder 45 bin TL aylık. Ön ödemeli hat ise Max 6 ayda bir 50 TL yüklemesi lazım hattın kapanmaması için. 6 aylık sadece kontör masrafı 750 bin TL. Faturalı olması zaten imkansız. En düşük tarife 40 lira falandır.
Diyelimki Trendyol onaya falan kullanıldı. En yüksek burdan kazanırsın çünkü. sonra numara değiştirip 40-50 TL masrafı var tekrar tekrar hattı kullanırsın.
Neresinden bakarsan bak para kazandırmaz. Bir kişinin üstüne 15k hat açılabileceğinide sanmıyorum.
Dediğim gibi büyük ihtimalle arkadaş dağıtım merkezinde falan çalışıyor.