• 04-12-2007, 19:22:07
    #19
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eminn GittiGidiyordan sipariş verdim bekliyorum
    hayırlı olsun.

    umarım beğenirsin.
  • 05-12-2007, 10:24:38
    #20
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce sipariş verdim
    ürün eline geçip inceledikten sonra yorumlarını yazabilirmisin bende ipod touch düşünüyorum da kullanan pek az kişi var. ipd iphone tamamiyle zevk ve isteme biçimi bence benim çok hoşuma gidiyor bazılarına görede sadece reklam politikası sonucda zevkler farklı olabilir. almayı düşünüyorum birde kaça aldın?
  • 05-12-2007, 21:17:33
    #21
    elRoNd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün eline geçip inceledikten sonra yorumlarını yazabilirmisin bende ipod touch düşünüyorum da kullanan pek az kişi var. ipd iphone tamamiyle zevk ve isteme biçimi bence benim çok hoşuma gidiyor bazılarına görede sadece reklam politikası sonucda zevkler farklı olabilir. almayı düşünüyorum birde kaça aldın?
    480 Civarı bir para verdim 8 Gb için.

    Belki 400'e de bulurdum ama güvenilir geldi.
  • 23-12-2007, 02:45:25
    #22
    bir kaç ay sonra bende alacağım.