ürün eline geçip inceledikten sonra yorumlarını yazabilirmisin bende ipod touch düşünüyorum da kullanan pek az kişi var. ipd iphone tamamiyle zevk ve isteme biçimi bence benim çok hoşuma gidiyor bazılarına görede sadece reklam politikası sonucda zevkler farklı olabilir. almayı düşünüyorum birde kaça aldın?
480 Civarı bir para verdim 8 Gb için.
Belki 400'e de bulurdum ama güvenilir geldi.