• 04-02-2024, 13:04:48
    #1
    Popüler uzak erişim programı AnyDesk Ocak 2024'te uğradığı bir siber saldırı olduğunu kullanıcılarıyla paylaştı. Saldırı sonucunda yazılıma ait kaynak kodu ve özel kod imzalama keyleri dahil birçok hassas bilgiye ulaşıldı.

    AnyDesk firmasının yaptığı açıklamaya göre saldırı 12 Ocak 2024'te yapılmış fakat fark edilme tarihi 20 Ocak 2024.
    Saldırganlar direk AnyDesk sistemlerini hacklememiş bir tedarikçinin sistemlerine girip AnyDesk altyapısına sızmayı başarmışlar.

    AnyDesk saldırıyı kimin yaptığına dair bir açıklama yapmadı.

    Fakat ben yine de ne olur olmaz kullandığım bilgisayarlardan ve telefonlardan AnyDesk'i sildim

  • 04-02-2024, 13:05:52
    #2
    e devlet bile hacklendi bunlara şaşırmıyorum artık hiçbir yazılım ve program güvenli değildir hepsini hacklerler
  • 04-02-2024, 13:06:48
    #3
    Bilgilendirme için teşekkürler hocam.
  • 04-02-2024, 13:07:02
    #4
    Teamwiever baştacıdır.
    Anydesk kendini bozdu, 2 dk bağlantıya 2 dakika reklam veriyor
  • 04-02-2024, 13:10:06
    #5
    ee ne yapıcaklar ya? Bizim bilgisayarada bağlanırlar bunlar.
  • 04-02-2024, 13:10:56
    #6
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teamwiever baştacıdır.
    Anydesk kendini bozdu, 2 dk bağlantıya 2 dakika reklam veriyor
    Anydesk 5 sürümü kullanın. Ne reklam var ne bağlantı sınırı. Şu an anydesk teamviewer gibi oldu sürekli bağlantı kısıtlamaları limitler reklamlar. Eski sürümünde bu yok.
  • 04-02-2024, 13:13:48
    #7
    Yeni ransomware attack hayırlı olsun arkadaşlar. TW ve diğer RDP sistemlerinde benzer olayları yakın zamanda görürüz. Keza, AnyDes'te reverse-desktop yapanlar çok fazla vardı. Şaşırtmadı.
  • 04-02-2024, 13:17:55
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Anydesk belli aralıklarla hacklenir zaten yeni bir şey değil. Teamviewer bu işin kralı ama ücretsiz sürümde düzgün bir kullanım yapabilmek mümkün değil, lisansları da çok pahalı.
  • 04-02-2024, 13:20:56
    #9
    Hacklendi diye biz adamı yarı yolda bırakmayız AnyDesk ile devam 😂