Yeni ransomware attack hayırlı olsun arkadaşlar. TW ve diğer RDP sistemlerinde benzer olayları yakın zamanda görürüz. Keza, AnyDes'te reverse-desktop yapanlar çok fazla vardı. Şaşırtmadı.