• 12-09-2008, 15:45:19
    #1
    merhabalar arkadaşlar;

    Çalıştığım devlet kurumunda, 25 tane bilgisayar var. 2 tane 1024 adsl bağlantımız var. Her günümüz sorun. İnternet gider, gelmez. gelir kağnı gibi. Modem olarak RT-205 125Mbps Wireless ADSL2+ 1 ve ZyXEL P-6000 serisi modemler kullanıyoruz.

    Acaba bu sorunumuzu aşacak profesyonel modemler var mıdır? Marka önerirseniz sevinirim.
  • 12-09-2008, 21:01:33
    #2
    Kullandıgın Modemler gayet güzel ! Fakat en önemlisi interneti dagitmak için kullandgn network aleti nedir ? Hub'mı Switch mi.. Eger hub ise direk at onu cam'dan
  • 12-09-2008, 21:35:45
    #3
    rt 205 profesyonel bir cihaz değildir.Fakat kalitelidir.Modemi değiştirip denemeni tavsiye ederim
  • 12-09-2008, 22:12:09
    #4
    25 makıne ıcın 1 mbit bağlantı duşuk aslında.
    Birde vpn le karşı tarafa bağlanma gibi işlemler varmı detay verırsenız öneride bulunabilirim
  • 13-09-2008, 06:55:44
    #5
    Hocam vpn kullanmıyoruz.

  • 13-09-2008, 07:05:32
    #6
    Peki server olarak bir linux kullanmadan, en iyi ADSL modem hangisidir, şöyle bağlantılara sınırlama ve denge getirecek, hat giriş ve çıkışlarını izleyecek ve raporlayacak ?
  • 13-09-2008, 17:33:10
    #7
    en ıyı secım var olan hat hızınızı artırmak bence
  • 13-09-2008, 17:34:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kablolar ?
  • 13-09-2008, 17:36:40
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cisco cisco partizani

    cat6 kabloyla mükemmel

    telekomda staj yapmıştım orda bu zımbırtılardan çok yere kurduk farkı gösteriyor insana...