merhabalar arkadaşlar;

Çalıştığım devlet kurumunda, 25 tane bilgisayar var. 2 tane 1024 adsl bağlantımız var. Her günümüz sorun. İnternet gider, gelmez. gelir kağnı gibi. Modem olarak RT-205 125Mbps Wireless ADSL2+ 1 ve ZyXEL P-6000 serisi modemler kullanıyoruz.

Acaba bu sorunumuzu aşacak profesyonel modemler var mıdır? Marka önerirseniz sevinirim.