
Buna göre kullanıcılar e-Devlet üzerinden mobil hat aboneliği başlatabilecekler.
E-Devlet kapısı, 29.03.2019 saat 17.00 itibarıyla mobil hat işlemlerini açtı. Yetkili mercilerce yapılan açıklamada, "Vatandaşlarımız, mobil hat abonelik başvuru işlemlerini artık e-Devlet üzerinden gerçekleştirebilecek." denildi. Hizmet kapsamında, sistemde şu an aktif olarak hizmet veren GMS Servisleri, Turkcell ve Türk Telekom olarak görünmektedir. Vatandaşlar, Turkcell ve Türk Telekom ile ilgili işlemler ve mobil hat başvuruları ile paket seçimi işlemleri artık e-Devlet üzerinden gerçekleştirebilirler artık.
e-Devlet üzerinden artık mobil işlemler yapılabilecek!
Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi Resmi Twitter hesabından yapılan açıklamaya göre, e-Devlet üzerinden artık mobil abonelik işlemleri kolay bir şekilde yapılabilecek. Şimdilik bu işlemler Türk Telekom ve Turkcell ile sınırlı. İlerleyen zamanlarda bu operatörlere ek olarak Vodafone'da sistemde yer alır mı bilmiyoruz.
Peki bu sistem üzerinden kullanıcılar neler yapabilecek?
- Hizmet kapsamında yeni mobil hat başvuruları
- Paketler seçimleri
- Abone değişiklikleri - (Böylelikle şubeye gitmeye gerek kalmadan tüketiciler evden, iş yerinden vb. yerlerden kolaylıkla abone değişikliği yapabilecekler.)
- Abonelikler e-Devlet üzerinden sonlandırılabilecek.
e-Devlet üzerinden abonelik işlemi yapamayan vatandaşlar ise şube ve abonelik bayilerine giderek işlemlerini yüz yüze yapmaya devam edecek. Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisinden yapılan açıklamaya göre yakında diğer aboneliklerin de uygulamaya dahil edilmesi planlanıyor.

