Konu
e-Devlet üzerinden GSM aboneliği yapılabilecek!
30-03-2019, 13:31:52
#6
rahmican
Palladium adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakın izleyin şimdi arkadaşlar, ne dolandırıcılıklar türeyecek. Allah sonumuzu hayır etsin.
E-imza şart olduğu için başvurularda büyük bir sorun olmaz gibi hocam.