Grafik işi yerlerde sürünüyor..
Bence bu işe bir son verilmesi lazım...
Bedava mı Asla!
13
●598
- 25-10-2007, 09:16:27
- 25-10-2007, 09:34:48r10 da bedava "şunu yapabilirmisiniz" gibi mesajlar yasaklanırsa belki bir çözüm olur.
kontrol mekanizması olmadan sakat kişiler her zaman ortamı bozacaktır. - 25-10-2007, 14:44:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir şekilde logoyu kanlı canlı göstermeniz gerekiyor adamlar o koruma bandını fotoğraftan tarih silme işi gibi siliyordEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Her neyse başkalarının başına gelmesin yeter... - 25-10-2007, 16:42:20gençlik olay yaptığın logo nun çalınması değil ki
olay " bedava logo banner istemek "
