• 25-10-2007, 09:16:27
    #10
    Grafik işi yerlerde sürünüyor..

    Bence bu işe bir son verilmesi lazım...
  • 25-10-2007, 09:34:48
    #11
    r10 da bedava "şunu yapabilirmisiniz" gibi mesajlar yasaklanırsa belki bir çözüm olur.

    kontrol mekanizması olmadan sakat kişiler her zaman ortamı bozacaktır.
  • 25-10-2007, 09:38:17
    #12
    Yaptiğiniz her logo'nun üstüne bu bir demodur yazarsiniz olur biter. parayi aldiğinizda asıl logo ile psd dosyasini elamana teslim edersiniz. biraz tedbirli davranilirsa bence hiç bi sorun olmaz.
  • 25-10-2007, 14:44:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptiğiniz her logo'nun üstüne bu bir demodur yazarsiniz olur biter. parayi aldiğinizda asıl logo ile psd dosyasini elamana teslim edersiniz. biraz tedbirli davranilirsa bence hiç bi sorun olmaz.
    Bir şekilde logoyu kanlı canlı göstermeniz gerekiyor adamlar o koruma bandını fotoğraftan tarih silme işi gibi siliyor
    Her neyse başkalarının başına gelmesin yeter...
  • 25-10-2007, 16:42:20
    #14
    gençlik olay yaptığın logo nun çalınması değil ki
    olay " bedava logo banner istemek "