Yaptiğiniz her logo'nun üstüne bu bir demodur yazarsiniz olur biter. parayi aldiğinizda asıl logo ile psd dosyasini elamana teslim edersiniz. biraz tedbirli davranilirsa bence hiç bi sorun olmaz.