Yaptiğiniz her logo'nun üstüne bu bir demodur yazarsiniz olur biter. parayi aldiğinizda asıl logo ile psd dosyasini elamana teslim edersiniz. biraz tedbirli davranilirsa bence hiç bi sorun olmaz.
Bir şekilde logoyu kanlı canlı göstermeniz gerekiyor adamlar o koruma bandını fotoğraftan tarih silme işi gibi siliyor

Her neyse başkalarının başına gelmesin yeter...