Logo - Vektörel
15
●981
- 19-11-2012, 16:14:26Üyeliği durduruldupdf sanmıyorum, adam vektörlü çizimini yolla dedi, ben vektörlü çizim yapmadım uyarladım metin yazdım o kadar, corel dedi, eps dedi, sanırım sil baştan çizilecek öyle gözüküyor, yapılan logoyu vektöre dökemeyeceğiz gibi
- 19-11-2012, 16:16:52corel draw dan baştan çizmen lazım heralde eps formatı oluyordu yanlış hatırlamıyorsam.
PS'de yapılan işler baskıda bozuk çıktığı için corel draw tercih ediliyor. - 19-11-2012, 16:53:57
Logo photoshop ta yapılmaz ki arkadaşlar
İlk defa bu sitede gördüm, herkes photoshopta yapıyor. Logo vektör programlarda yapılır. Neden yapılmaz diye sorarsanız; arkadaşın düştüğü durumdan dolayı
Vektör yapacaksın ki, istediğin kadar büyüt, kırılma vs. olmaz.
İllustratorde çizebilirsin. En rahatı o.
İyi günler...
Logo photoshop ta yapılmaz ki arkadaşlar