• 19-11-2012, 16:03:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Düzenlendi
  • 19-11-2012, 16:05:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pdf formatında vermen yeterli olur diye biliyorum ama
  • 19-11-2012, 16:14:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pdf sanmıyorum, adam vektörlü çizimini yolla dedi, ben vektörlü çizim yapmadım uyarladım metin yazdım o kadar, corel dedi, eps dedi, sanırım sil baştan çizilecek öyle gözüküyor, yapılan logoyu vektöre dökemeyeceğiz gibi
  • 19-11-2012, 16:16:52
    #4
    corel draw dan baştan çizmen lazım heralde eps formatı oluyordu yanlış hatırlamıyorsam.
    PS'de yapılan işler baskıda bozuk çıktığı için corel draw tercih ediliyor.
  • 19-11-2012, 16:24:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    düzenlendi
  • 19-11-2012, 16:53:57
    #6
    Logo photoshop ta yapılmaz ki arkadaşlar İlk defa bu sitede gördüm, herkes photoshopta yapıyor. Logo vektör programlarda yapılır. Neden yapılmaz diye sorarsanız; arkadaşın düştüğü durumdan dolayı Vektör yapacaksın ki, istediğin kadar büyüt, kırılma vs. olmaz.

    İllustratorde çizebilirsin. En rahatı o.

    İyi günler...
  • 19-11-2012, 17:01:40
    #7
    Basım işlerinde vektörel olmalıdır. Photoshop piksel tabanlı olduğu için büyütüp veya küçüldüğü zaman çözünürlük kaybına neden olur. İllustrator programını öneririm. .eps .ai formatlarında teslim edersin. Eğer program hakkında bilgin yok ise yardımcı olabilirim.
  • 19-11-2012, 17:11:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    düzenlendi
  • 19-11-2012, 17:17:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çalışmanızın ebatı nedir? Bastıracağınız tabelanın ebatı nedir?
    Bu şartlar altında basılmaz. Çözünürlük kötü olur. Renkler dağılır.