pdf sanmıyorum, adam vektörlü çizimini yolla dedi, ben vektörlü çizim yapmadım uyarladım metin yazdım o kadar, corel dedi, eps dedi, sanırım sil baştan çizilecek öyle gözüküyor, yapılan logoyu vektöre dökemeyeceğiz gibi