
Logo photoshop ta yapılmaz ki arkadaşlar

İlk defa bu sitede gördüm, herkes photoshopta yapıyor. Logo vektör programlarda yapılır. Neden yapılmaz diye sorarsanız; arkadaşın düştüğü durumdan dolayı

Vektör yapacaksın ki, istediğin kadar büyüt, kırılma vs. olmaz.
İllustratorde çizebilirsin. En rahatı o.
İyi günler...