Logo photoshop ta yapılmaz ki arkadaşlar İlk defa bu sitede gördüm, herkes photoshopta yapıyor. Logo vektör programlarda yapılır. Neden yapılmaz diye sorarsanız; arkadaşın düştüğü durumdan dolayı Vektör yapacaksın ki, istediğin kadar büyüt, kırılma vs. olmaz.

İllustratorde çizebilirsin. En rahatı o.

İyi günler...