• 30-08-2012, 23:55:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ilk web tasarımım hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim.

    Birde eksiklerim belirtirseniz çok iyi olur.

    Wordpress için tasarlanmıştır.

  • 31-08-2012, 00:20:20
    #2
    bence gayet sade ve güzel olmuş.ellerine sağlık
  • 31-08-2012, 00:24:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel yorumunuz için teşekkürler
  • 31-08-2012, 00:25:31
    #4
    başlıklarda gölge olmazsa güzel
  • 31-08-2012, 00:28:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    spmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlıklarda gölge olmazsa güzel
    Öneriniz için teşekkürler dikkate alacağım.
  • 31-08-2012, 03:40:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    smhcnyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ilk web tasarımım hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim.

    Birde eksiklerim belirtirseniz çok iyi olur.

    Wordpress için tasarlanmıştır.

    güzel bence text shadow'u hover ile kullanın daha kaliteli olur. yani mouse üstüne gelince gölgelensin. ayrıca üst barlar çok koyu olmuş
  • 31-08-2012, 03:50:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gayet başarılı olmuş.
  • 31-08-2012, 08:41:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yorum ve onerileriniz icin tesekkurler dikkate alacagim..

    Sent from my HTC Salsa C510e using Tapatalk 2
  • 31-08-2012, 20:48:02
    #9
    dikkat çekecek bir şekilde yazarsanız tekno mobil yazısını güzel olur başarılar