İlk Web Tasarımım
26
●1.403
- 08-09-2012, 11:55:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.başlangıç için iyi başarılar
ama bazı kısımlarda kırılmalar mevcut arama kısmının üst kısımları, dil seçeneklerinin olduğu barın bittiği yer gibi. Text yazılarının shadow'u bence kullanma @WapZap arkadaşımın dediği gibi daha uygun sanki görmeden bişey söylenmez tabikide. Şunu herzaman unutma tasarım yapan kişi heleki ilk yaptığı tasarımsa Dünyanın 7 harikasından biri sayar ben ilk tasarımımı öyle sanmıştım farzı misal
ne olursa olsun dışardan yorumlamayı bil başka tasarımları bol bol incele bu konuda kendini ilerletmek istiyorsan. Mükemmel diye nitelendirdiğin tasarımların birebir aynısını yap el alışkanlığın artsın ve bir çizgin oluşsun. Tasarım demek bence nacizhane fikrimdir tasarımda kalabalıklık, photoshopta ne bulursan kullanmak değildir. Sadece tasarımda hayran bırakabiliyorsan işte tasarım budur. Çok hayran kaldığım tasarımlar olmuştur ve bu tasarımlar sadelikten yana idiler. Sektör tabikide tasarım açısından önemli sadelik her sektöre uymaz yanlış anlaşılmayayım. Yaptığın tasarımlarda her zaman farklı renkler kullan çünkü en büyük ödül bu olur sana ilerde ufkun daralmaz aksine genişler.Renkleri nasıl kullanacağını öğren araştır, en iyi araştırma yolu farklı tasarımları incelemekten geçer. Hemen hemen heryerde shadow'u kullanmışsın bunun sebebi yazıları ortaya çıkartamaman yada o konuda rahatsızlık hissetmen olsa gerek. Onun için doğru rengi seçtiğine emin ol tasarımlarında.Duvara siyah renk sürüp sonra gri tonla siyahı kapatmak gibi olmasın yaptığın. Umarım anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir ve yardımcı olabilmişimdir bu ilk tasarımdan sonraki tasarımların için
.
Hiç bir şey yokturki uğraşılıp yapılmış olsun ve kötü olsun. Sadece eksiktir birşeyler görememişsindir. Yorumlayan ilk sen ol ve en kötüsünü söyle kendine. Bu daha iyiye götürür seni. Saygılarımla
Başarılar dilerim.