• 31-08-2012, 20:49:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Başlangıç için iyi.
  • 31-08-2012, 20:57:24
    #11
    Başlangıç için gayet güzel
  • 31-08-2012, 23:37:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlarınız için teşekkürler
  • 31-08-2012, 23:52:57
    #13
    bence güzel bir logo lazım bu siteye..
  • 01-09-2012, 00:53:27
    #14
    İyi iyi.
  • 05-09-2012, 00:36:28
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muazzam olmuş tebrikler
  • 05-09-2012, 00:53:26
    #16
    görsel olarak çok güzel.başarılı bence
  • 05-09-2012, 00:58:42
    #17
    ilk başlangıç için iyi olmus basarılar..
  • 05-09-2012, 09:08:32
    #18
    Üyeliği durduruldu
    tebrikler..