Bu temanın çizimi bana ait.
Edit: Footer'daki logo kalkmadığı için teşekkürler.
Hosting Sitesi Tasarımı XHTML/CSS
18
●1.246
- 05-09-2010, 23:10:52Elinize sağlık bazı yerler zorladı dökerken.Zaten çizimleri ben yapmadığım için yapan kişinin logo,link kaldırmıyorum.Ekstradan kendimi ekliyorum o da r10 kullanıcı linkimHukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle