• 05-09-2010, 22:46:10
    #10
    Platin üye
    Bu temanın çizimi bana ait.

    Edit: Footer'daki logo kalkmadığı için teşekkürler.
  • 05-09-2010, 23:10:52
    #11
    Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu temanın çizimi bana ait.

    Edit: Footer'daki logo kalkmadığı için teşekkürler.
    Elinize sağlık bazı yerler zorladı dökerken.Zaten çizimleri ben yapmadığım için yapan kişinin logo,link kaldırmıyorum.Ekstradan kendimi ekliyorum o da r10 kullanıcı linkim
  • 06-09-2010, 00:24:15
    #12
    Çok güzel olmuş valla eline sağlık...
  • 06-09-2010, 00:48:55
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel bir çalışma Teşekkür ederim
  • 06-10-2010, 06:00:24
    #14
    explorerda görüntü bozuk
  • 06-10-2010, 08:45:13
    #15
    Tesekkurler gayet hos gorunuyor
  • 06-10-2010, 13:44:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    harika herkesten önce , Sivasnetwork a teşekkür etmek gerek çizimi gerçekleştirmiş kendisi
  • 06-10-2010, 13:56:28
    #17
    gayet şık olmuş elinize sağlık
  • 06-10-2010, 15:24:11
    #18
    ben başlamıştım bir ara yapmaya yarım kaldı artık tamamlama gerek kalmadı

    teşekkürler hocam eline koluna sağlık