• 05-09-2010, 16:37:30
    #1
    PSD'yi her zamanki gibi unfearless vermişti
    Kendim xhtml/css döktüm.
    İçinde 3 tane psd dosyası var.
    Temanın kendisinin psd dosyası.
    Logonun psd dosyası.
    Manşet diye tanımladığım biryer var oranın psd dosyası.



    Önizleme




    DL Link

    http://www.multiupload.com/RD054R836D


    Göremeyen olursa diye asıl resim linki

    http://www.hizliupload.com/img/hotingpnp.png

    Elime psd geçsin dökecem yine
  • 05-09-2010, 16:46:30
    #2
    güzel olmuş murat
  • 05-09-2010, 17:00:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    eline sağlık güzel olmuş beğendim.
  • 05-09-2010, 17:52:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık teşekkürler.
  • 05-09-2010, 18:22:54
    #5
    Teşekkürler güzel tema.
  • 05-09-2010, 18:58:50
    #6
    çoook teşekkürler hocam hemen whmcs ye uyarlıcam sağol çok sağol
  • 05-09-2010, 19:28:22
    #7
    Ellerinize sağlık Murat hocam
  • 05-09-2010, 19:31:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık
  • 05-09-2010, 22:10:25
    #9
    Eline sağlık.