Bu temanın çizimi bana ait.
Edit: Footer'daki logo kalkmadığı için teşekkürler.
Elinize sağlık bazı yerler zorladı dökerken.Zaten çizimleri ben yapmadığım için yapan kişinin logo,link kaldırmıyorum.Ekstradan kendimi ekliyorum o da r10 kullanıcı linkim