• 23-03-2010, 14:06:53
    #19
    Özel mesaj gönderilmiştir.
  • 23-03-2010, 14:58:45
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Harika olmuş. Şeritte yakışmış ayrı bir güzellik katmış bence menülere vb. normalindede şerit çekmelisin.
  • 23-03-2010, 15:06:24
    #21
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika olmuş. Şeritte yakışmış ayrı bir güzellik katmış bence menülere vb. normalindede şerit çekmelisin.
    Son hali üzerinde çok değişiklik yaptım önerinide uygulucam teşekkürler.
  • 23-03-2010, 16:34:19
    #22
    çok güzel olmuş acaba satış var mı yoksa kendinize özel mi hocam?
  • 23-03-2010, 17:48:35
    #23
    Teşekkürler, satışını düşünmedim ama satın almak istiyorsanız konuşabiliriz.
  • 23-03-2010, 18:41:40
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Güzel Çalışma Tebrikler
  • 23-03-2010, 19:18:12
    #25
    Teşekkürler.
  • 24-03-2010, 14:19:01
    #26
    selamlar temayı acaba opencart php ye göre uyarlayabilir misiniz ? bu konu hakkında bana pm atar mısınız ve fiyat detaylarıda rica etsem?
  • 24-03-2010, 14:21:20
    #27
    Özel mesaj gönderdim.