kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika olmuş. Şeritte yakışmış ayrı bir güzellik katmış bence menülere vb. normalindede şerit çekmelisin.
Son hali üzerinde çok değişiklik yaptım önerinide uygulucam teşekkürler.