• 17-03-2010, 00:22:41
    #10
    çok güzel olmuş. Elinize sağlık..
  • 17-03-2010, 00:37:29
    #11
    Teşekkürler arkadaşlar.
  • 17-03-2010, 01:15:57
    #12
    Güzel fakat bilindik e-ticaret sistemleri gibi olmuş.Yani modüller vs. hep aynı yerler
    Farklı tasarımlar denemenizi tavsiye ediyorum...Genede elinize sağlık
  • 17-03-2010, 01:24:07
    #13
    ideasoft tasarımlarına benzettim bende, eline sağlık
  • 17-03-2010, 10:50:32
    #14
    Farecik Naptın Sen. Güzel olmuş
  • 17-03-2010, 12:14:50
    #15
    Space tavsiyen için teşekkürler. Ideasoft'u yeni gördüm sanırım Vector'ler benziyor. Saolasın dostum Salih.
  • 17-03-2010, 12:16:42
    #16
    Hangi sistem için bu hocam template ?
  • 17-03-2010, 13:19:13
    #17
    Alışveriş sitelerinin tümünde kullanılabilir, renkleri değiştirerek farklı temalarda oluşturulabilir..
  • 23-03-2010, 11:45:04
    #18
    satıyormusunuz ? yada msn adresinizi gönderiseniz diğer tasarımlar için görüşelim. yada profilimden ekleyebilirsiniz.