• 04-01-2010, 00:07:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Ben Corel Drawda bi Tasarım yapayım dedim deneme amaçlı ama yaptıkça güzelleşti ve zaten bitince genel bi paylaşım olarak paylaşacagım ..

    simdi sormak istedigim ben corel drawda yapıyorum yapmasına da bu css ye html vs ye döner mi yani işe yarar mı ? yaptıklarımla mı kalırım. eger kalmazsın yap devam et derseniz genel bi portal teması sizlerin olacak çok acil cevap
  • 04-01-2010, 00:29:24
    #2
    yüksek çözünürlükte alarak ps de boyutlandırır dökebilirsin ancak oraya aktarırken layer sistemli aktarmadıgından üzerindeki değişikliklerde sıkıntı yaşarsın.

    daha önce denemedim ancak

    web üzerinde corel draw layer lı photoshop export etmek diye arttır birşeyler bulabilirsin.



    -----------------------------------


    http://www.grafikerler.org/corel-dra...k-resimli.html
  • 04-01-2010, 00:54:08
    #3
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüksek çözünürlükte alarak ps de boyutlandırır dökebilirsin ancak oraya aktarırken layer sistemli aktarmadıgından üzerindeki değişikliklerde sıkıntı yaşarsın.

    daha önce denemedim ancak

    web üzerinde corel draw layer lı photoshop export etmek diye arttır birşeyler bulabilirsin.



    -----------------------------------


    http://www.grafikerler.org/corel-dra...k-resimli.html


    yani yap ben sana yardımcı olurum sonra halka açarız dersen yapayım birseyler aşagıda yapmaya basladıktan sonra kendiminde begendiğim portal tarzı çalışmayı sadece r10 da yayınlamak süreti ile r10 üyelerine kazandırmak isterim

    çalışma güzel devam et derseniz devam edecegim

  • 04-01-2010, 01:22:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani yap ben sana yardımcı olurum sonra halka açarız dersen yapayım birseyler aşagıda yapmaya basladıktan sonra kendiminde begendiğim portal tarzı çalışmayı sadece r10 da yayınlamak süreti ile r10 üyelerine kazandırmak isterim

    çalışma güzel devam et derseniz devam edecegim

    10 dk da aynısını photoshopta çizebilirsin. Photoshoptan devam etmeni tavsiye ederim.
  • 04-01-2010, 01:44:34
    #5
    PS bilmiyorum kullanamıyorum onu dahası olacak altında takılıp kalırım bi yerlerde girsemm bile içine .

    ben coreli seviyorum hemde çook aşıgım corele I love you corell
  • 04-01-2010, 02:34:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende uzun zaman, corel ve ps kullandım. Coralde cizim daha pratik ama ps gibi detaylı olmuyor. Bencede ps ye geçmelisin. Ayrıca Coral çizimlerini tdemirtas dediği gibi psye aktarabilirsin.
  • 04-01-2010, 08:06:32
    #7
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende uzun zaman, corel ve ps kullandım. Coralde cizim daha pratik ama ps gibi detaylı olmuyor. Bencede ps ye geçmelisin. Ayrıca Coral çizimlerini tdemirtas dediği gibi psye aktarabilirsin.
    peki ps yi ögrenmem ne kadar zaman alır ?
  • 05-01-2010, 22:04:56
    #8
    yok ya denedim olmuyor çok karısıl yada ben kullanamıyorum resmi formatıyla kaydedemedim bile
  • 06-01-2010, 14:32:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ps yi ögrenmem ne kadar zaman alır ?
    Yukarıdaki şaplonu corelde hazırlamayı kaç günde öğrendiysen, o kadar zaman alır Fazlası değil...