yüksek çözünürlükte alarak ps de boyutlandırır dökebilirsin ancak oraya aktarırken layer sistemli aktarmadıgından üzerindeki değişikliklerde sıkıntı yaşarsın.
daha önce denemedim ancak
web üzerinde corel draw layer lı photoshop export etmek diye arttır birşeyler bulabilirsin.
-----------------------------------
http://www.grafikerler.org/corel-dra...k-resimli.html
yani yap ben sana yardımcı olurum sonra halka açarız dersen yapayım birseyler aşagıda yapmaya basladıktan sonra kendiminde begendiğim portal tarzı çalışmayı sadece r10 da yayınlamak süreti ile r10 üyelerine kazandırmak isterim
çalışma güzel devam et derseniz devam edecegim