yüksek çözünürlükte alarak ps de boyutlandırır dökebilirsin ancak oraya aktarırken layer sistemli aktarmadıgından üzerindeki değişikliklerde sıkıntı yaşarsın.

daha önce denemedim ancak

web üzerinde corel draw layer lı photoshop export etmek diye arttır birşeyler bulabilirsin.



-----------------------------------


http://www.grafikerler.org/corel-dra...k-resimli.html