• 08-05-2007, 23:29:40
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Teşekkürler arkadaşlar
  • 09-05-2007, 12:07:22
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    web 2.o uymuşsun ve güzzel olmuş
  • 09-05-2007, 13:29:18
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sitemizde açılmıştır arkadaşlar VesBilişim Web Design

    Saygılarımla
  • 09-05-2007, 16:26:33
    #22
    ves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitemizde açılmıştır arkadaşlar VesBilişim Web Design

    Saygılarımla



    Kaliteyi Hisstedin... yazılmış
    Hissedin diye düzeltirseniz iyi olur
  • 09-05-2007, 16:35:05
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Çok teşekkürler site yapımı birden bir iki siteyide birden yapınca bu tür hatalar çıkıyor düzeltiyorum hemen
  • 09-05-2007, 17:09:37
    #24
    ves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler site yapımı birden bir iki siteyide birden yapınca bu tür hatalar çıkıyor düzeltiyorum hemen
    Evet şimdi düzelmiş
  • 09-05-2007, 17:12:57
    #25
    ves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler site yapımı birden bir iki siteyide birden yapınca bu tür hatalar çıkıyor düzeltiyorum hemen
    firefox da alt taraf kayıyor
  • 09-05-2007, 17:15:32
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ekran çözünürlüğünüz nedir bazı kısımlar 1024*768 e göre yapıldığı için daha yüksek çözünürlüklerde kayma yapabiliyor malesef bunu nasıl engellerim bilen varmı aranızda?
  • 09-05-2007, 17:18:50
    #27
    1024 x 768 şuanda ama kayma oluyor yine
    kullandıgınız program nedeniyle yada div kullanıyorsanız bu nedenle oluyordur