• 28-04-2007, 22:04:53
    #1
    arkadaşlar cs 2 de peen tool la işaretlediğim bi resmi nasıl kesip yeni bi layer a nasıl koyabilirm ???


    cok denedim ama olmuyor kafayı yemek üzereyim

    resim aşağıdaki gibidir

    http://www.resimload.com/070806/IB_pen_tool.JPG
  • 28-04-2007, 22:30:32
    #2
    Hocam "Pen Tool" bildiğim kadarı ile seçim aracı değil çizim aracıdır. Siz yanlış araş ile bu işlemi deniyorsunuz. "Polygonal Lasso Tool" aracı seçim aracıdır. Yapmak istediğinizi karşılayacağını düşünüyorum. Resmi biraz büyütün ve işleme bu araç ile devam edin. Yeri seçtikten sonra CTRL+C ile alanı kopyalayın CTRL+SHİFT+N ile yeni leyer oluşturun CTRL+V ile yapıştırabilirsiniz...

    Kola gelsin.
  • 28-04-2007, 22:38:22
    #3
    Seçtiklerinden sonra sağ tıkla "Make a Selection" diye seçenek olması lazım. Onunla yapabilirsin.
  • 28-04-2007, 23:22:04
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    G60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçtiklerinden sonra sağ tıkla "Make a Selection" diye seçenek olması lazım. Onunla yapabilirsin.
    bunla olur fakat pen tool kesim arcıdır seçim aracı değildir en iyisi lasso toll ile (magnetik veya poligonal lasso tool ile daha kolay halledebilirsin
  • 28-04-2007, 23:50:00
    #5
    "Lasso tool" ile oval yerlerde sorunsuz seçim yapmak zor. Resimdeki papatyada da olduğu gibi daha kolay bir araç olarak kullanılabilir "Pen tool".
  • 29-04-2007, 00:10:26
    #6
    G60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Lasso tool" ile oval yerlerde sorunsuz seçim yapmak zor. Resimdeki papatyada da olduğu gibi daha kolay bir araç olarak kullanılabilir "Pen tool".

    resme bakmadan sölemiştim
  • 29-04-2007, 18:41:31
    #7
    gizmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam "Pen Tool" bildiğim kadarı ile seçim aracı değil çizim aracıdır. Siz yanlış araş ile bu işlemi deniyorsunuz. "Polygonal Lasso Tool" aracı seçim aracıdır. Yapmak istediğinizi karşılayacağını düşünüyorum. Resmi biraz büyütün ve işleme bu araç ile devam edin. Yeri seçtikten sonra CTRL+C ile alanı kopyalayın CTRL+SHİFT+N ile yeni leyer oluşturun CTRL+V ile yapıştırabilirsiniz...

    Kola gelsin.

    arkadaşlar buldum saaolun ama Pen Tool Detaylı Secim Aracıdır.. Çizim De yapılabilir.. peen toola secmek istediğiniz bölgenin haritasını cizersiniz sonra ( benim sonradan kefettiğim) ctrl ile Oluşan Haritaya tıklayıp resmin bulunduğu layer ı copy yapıp yeni bi layer a yapıştırırz.. bu şekilde oluyor .. muş ..

    Photoshop a özel bölüm olsa anlatım yapardım ama şimdilik böle anlaşılmadıysada ben aradığımı buldum ... bilgisini esirgemeyen arkadaşlara saygılar