arkadaşlar cs 2 de peen tool la işaretlediğim bi resmi nasıl kesip yeni bi layer a nasıl koyabilirm ???


cok denedim ama olmuyor kafayı yemek üzereyim

resim aşağıdaki gibidir

http://www.resimload.com/070806/IB_pen_tool.JPG