• 22-04-2007, 16:10:49
    #10
    Misafir
    Logo çok iyi yazı üstünde çalışılmalı Leonse Productions kırmızı olmak zorunda değil ise User barımdaki renge yakın bi yeşil ton kullanılabilir
  • 22-04-2007, 16:16:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yazılar okunmuyo illa glowmu border mı neyse kullanman şartmı ?

    açıkcası kötü logo güzel yazı kötü
  • 22-04-2007, 16:55:27
    #12
    Üyeliği durduruldu


    Bu da benden olsun fontlarla oynadım biraz

    can sıkıntısı.....
  • 22-04-2007, 17:16:22
    #13
    ilki güzelmiş ama leonse productions ibaresinde harflerin arası biraz daha açık olmalı bence..
  • 25-04-2007, 12:27:48
    #14
    Şimşet oynamış ya bende oynadım

    Buyur :
  • 25-04-2007, 12:28:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yazılar birbirine girmişler. Biraz genişletirsen daha okunaklı olabilir.
  • 25-04-2007, 18:57:46
    #16
    Üyeliği durduruldu
    üstteki beyaz yazıyıy tahoma yada verdana ile kücük boyutta yazarsan daha iyi olabilir. Vurgulanmak istenen obje öne cıkmalı (oda sanırsam kırmızı yazılan taraf)
  • 25-04-2007, 19:21:25
    #17
    alis psd ni atarsan bişiler yaparım font la ilgili =)
  • 28-04-2007, 15:59:31
    #18
    Logo hoş olmuş fakat, arkaplan renginden dolayı kahverengi olan okların renklerini değiştirmeni tavsiye ederim.

    Bence 2 yazındada border kullanma, font konusunda kötü seçim yaptığını düşünüyorum, yazı kendini hiç göstermiyor. Üst beyaz olan yazıyı daha açık bir font seçebiliriz. Alttaki fonta digital bir font verebiliriz, elimde ona uygun var bir tane ama denemek lazım tabi ki. Bence biraz kurcalasak fena olmayacak : ). Düşünce açısından çok güzel

    PSD dosyası varsa yardımcı olmaya çalışırım