Konu
Logo hakkinda dusunceleriniz
25-04-2007, 18:57:46
#16
Captive
Üyeliği durduruldu
üstteki beyaz yazıyıy tahoma yada verdana ile kücük boyutta yazarsan daha iyi olabilir. Vurgulanmak istenen obje öne cıkmalı (oda sanırsam kırmızı yazılan taraf)