Logo hakkinda dusunceleriniz
18
●1.138
- 28-04-2007, 15:59:31Logo hoş olmuş fakat, arkaplan renginden dolayı kahverengi olan okların renklerini değiştirmeni tavsiye ederim.
Bence 2 yazındada border kullanma, font konusunda kötü seçim yaptığını düşünüyorum, yazı kendini hiç göstermiyor. Üst beyaz olan yazıyı daha açık bir font seçebiliriz. Alttaki fonta digital bir font verebiliriz, elimde ona uygun var bir tane ama denemek lazım tabi ki. Bence biraz kurcalasak fena olmayacak : ). Düşünce açısından çok güzel
PSD dosyası varsa yardımcı olmaya çalışırım
logo güzel yazı kötü

