
Logo hakkinda dusunceleriniz
18
●1.138
- 22-04-2007, 13:19:39ama şuanda üstteki yazı fazla boğulmuş gibi duruyor göze öyle çarpıyor şahsımcaAlis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istersen bendeki pixel fotnları verebilirim aralarında çok ufak olmayan pixel fontlarda mevcut (:
- 22-04-2007, 13:22:12Rainmaks eğer bir mahsuru yoksa pixel fontlarını bana atar mısın?
- 22-04-2007, 16:08:03Üyeliği durdurulduBeyazı azda olsa büyük yapsan daha iyi olur gibi
dedigini yapmistim ama gorsel olarak dikkati cekmiyor kayboluyordu..
