• 15-10-2009, 17:45:00
    #28
    "Doğum günü habercisi" bence en üstte değilde ortalarda, duyurular kısmında falan olmalı, ilk tasarıma baktığımda doğum gününü haber eden bir site yaptın falan zannettim. (bannerda olmayınca) Bir de haberler&duyurular fontu değişmeli, daha çok kurumsal font kullanılmalı. Bunlar dışında tasarımınız çok hoş özellikle renklendirmeyi beğendim eline sağlık
  • 17-10-2009, 02:39:05
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Doğum günü habercisi" bence en üstte değilde ortalarda, duyurular kısmında falan olmalı, ilk tasarıma baktığımda doğum gününü haber eden bir site yaptın falan zannettim. (bannerda olmayınca) Bir de haberler&duyurular fontu değişmeli, daha çok kurumsal font kullanılmalı. Bunlar dışında tasarımınız çok hoş özellikle renklendirmeyi beğendim eline sağlık
    görüşünüz için teşekkürler
  • 17-10-2009, 12:16:36
    #30
    Tasarımlarım demişsiniz ama tek bir tasarım gördüm ben ? Ben mi yanlış görüyorum ?
  • 17-10-2009, 12:51:55
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımlarım demişsiniz ama tek bir tasarım gördüm ben ? Ben mi yanlış görüyorum ?
    konu içindede belirttim yanlışlıkla oldu fakat konunun üstündeki başlığı okursanız görebilirsiniz