Tasarımlarım
30
●1.617
- 15-10-2009, 17:45:00"Doğum günü habercisi" bence en üstte değilde ortalarda, duyurular kısmında falan olmalı, ilk tasarıma baktığımda doğum gününü haber eden bir site yaptın falan zannettim. (bannerda olmayınca) Bir de haberler&duyurular fontu değişmeli, daha çok kurumsal font kullanılmalı. Bunlar dışında tasarımınız çok hoş özellikle renklendirmeyi beğendim eline sağlık
- 17-10-2009, 02:39:05Üyeliği durduruldugörüşünüz için teşekkürlerSainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2009, 12:16:36Tasarımlarım demişsiniz ama tek bir tasarım gördüm ben ? Ben mi yanlış görüyorum ?
- 17-10-2009, 12:51:55Üyeliği durduruldukonu içindede belirttim yanlışlıkla oldu fakat konunun üstündeki başlığı okursanız görebilirsinizkickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle