Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Doğum günü habercisi" bence en üstte değilde ortalarda, duyurular kısmında falan olmalı, ilk tasarıma baktığımda doğum gününü haber eden bir site yaptın falan zannettim. (bannerda olmayınca) Bir de haberler&duyurular fontu değişmeli, daha çok kurumsal font kullanılmalı. Bunlar dışında tasarımınız çok hoş özellikle renklendirmeyi beğendim eline sağlık
görüşünüz için teşekkürler