"Doğum günü habercisi" bence en üstte değilde ortalarda, duyurular kısmında falan olmalı, ilk tasarıma baktığımda doğum gününü haber eden bir site yaptın falan zannettim. (bannerda olmayınca) Bir de haberler&duyurular fontu değişmeli, daha çok kurumsal font kullanılmalı. Bunlar dışında tasarımınız çok hoş özellikle renklendirmeyi beğendim eline sağlık
görüşünüz için teşekkürler