• 14-10-2009, 00:57:47
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tasarım oldukca hoş elinize sağlık.
  • 14-10-2009, 01:05:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ellerinize sağlık....
  • 14-10-2009, 01:22:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MarsWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerinize sağlık....
    EkoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım oldukca hoş elinize sağlık.
    Teşekkürler Arkadaşlar Sağolun Yorumlarınız İçin
  • 14-10-2009, 02:08:24
    #13
    başarılı
  • 14-10-2009, 02:21:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Devletımızın - okullarımızın sıtelerının böyle tasarımlara ıhtıyacı var. Default wordpress teması bıle şu ankı devlet sıtelerımızden ıyı

    Elıne saglık.
  • 14-10-2009, 02:22:09
    #15
    Gayet başarılı ve güzel,başarılar
  • 14-10-2009, 02:25:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    MeeRThus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı ve güzel,başarılar
    Teşekkürler.
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletımızın - okullarımızın sıtelerının böyle tasarımlara ıhtıyacı var. Default wordpress teması bıle şu ankı devlet sıtelerımızden ıyı
    Elıne saglık.
    Malesef Dediğiniz Gibi Yormunuz İçin Sağolun
    shephard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılı
    Teşekkürler.
  • 14-10-2009, 10:09:46
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel bir çalışma olmuş tebrikler.
  • 14-10-2009, 17:45:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    SLMZMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bir çalışma olmuş tebrikler.
    sağolun.