MeeRThus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet başarılı ve güzel,başarılar
Teşekkürler.
OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletımızın - okullarımızın sıtelerının böyle tasarımlara ıhtıyacı var. Default wordpress teması bıle şu ankı devlet sıtelerımızden ıyı
Elıne saglık.
Malesef Dediğiniz Gibi Yormunuz İçin Sağolun
shephard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başarılı
Teşekkürler.