• 31-05-2009, 14:18:10
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte


    Bir Wallpaper Yapayım Dedim. Aklıma Hamdi Geldi Nedense İlham Kayanığım Hamdidir Yorumlarınız Bekliyorum.
  • 31-05-2009, 14:37:36
    #2
    güzel olmuş
  • 31-05-2009, 15:11:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel ve hoş eline sağlık arkadaşım.
  • 31-05-2009, 15:27:48
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim.
  • 31-05-2009, 15:32:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmus ama hamdi 4 ayaklimi
  • 31-05-2009, 15:36:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sarı kısmı çokmu sarı olmuş ne :S biraz daha sade olsa daha güzel olacaktı.. ama yinede güzel eline sağlık
  • 31-05-2009, 15:51:29
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    nullsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmus ama hamdi 4 ayaklimi
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sarı kısmı çokmu sarı olmuş ne :S biraz daha sade olsa daha güzel olacaktı.. ama yinede güzel eline sağlık
    Yok Hamdi Hali Hazırda Ortalarda Yok

    Sade Derken Hocam Nasıl Bir Sade Sarılıkda Mı Tasarımda Mı ?
  • 31-05-2009, 17:57:29
    #8
    biraz daha kaplaı renklerle yapsaydın masaüstü arkaplanı olarak kullanılabilirdi..
  • 31-05-2009, 20:02:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmus hamdi :d