R10 Wallpaper - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Wallpaper
15
●
753
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
R10 Wallpaper
1
2
31-05-2009, 14:18:10
#1
RebeLWorM
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Bir Wallpaper Yapayım Dedim. Aklıma Hamdi Geldi Nedense İlham Kayanığım Hamdidir
Yorumlarınız Bekliyorum.
31-05-2009, 14:37:36
#2
FeaRL3SS
güzel olmuş
31-05-2009, 15:11:10
#3
Soldy
Üyeliği durduruldu
Çok güzel ve hoş eline sağlık arkadaşım.
31-05-2009, 15:27:48
#4
RebeLWorM
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim.
31-05-2009, 15:32:01
#5
nullsoft
Üyeliği durduruldu
Güzel olmus ama hamdi 4 ayaklimi
31-05-2009, 15:36:19
#6
Emrearici
Üyeliği durduruldu
sarı kısmı çokmu sarı olmuş ne :S biraz daha sade olsa daha güzel olacaktı.. ama yinede güzel eline sağlık
31-05-2009, 15:51:29
#7
RebeLWorM
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
nullsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmus ama hamdi 4 ayaklimi
Emrearici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sarı kısmı çokmu sarı olmuş ne :S biraz daha sade olsa daha güzel olacaktı.. ama yinede güzel eline sağlık
Yok Hamdi Hali Hazırda Ortalarda Yok
Sade Derken Hocam Nasıl Bir Sade Sarılıkda Mı Tasarımda Mı ?
31-05-2009, 17:57:29
#8
SpHinX
biraz daha kaplaı renklerle yapsaydın masaüstü arkaplanı olarak kullanılabilirdi..
31-05-2009, 20:02:23
#9
KchK
Üyeliği durduruldu
güzel olmus hamdi :d
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler