Konu
R10 Wallpaper
31-05-2009, 15:51:29
#7
RebeLWorM
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
nullsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmus ama hamdi 4 ayaklimi
Emrearici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sarı kısmı çokmu sarı olmuş ne :S biraz daha sade olsa daha güzel olacaktı.. ama yinede güzel eline sağlık
Yok Hamdi Hali Hazırda Ortalarda Yok
Sade Derken Hocam Nasıl Bir Sade Sarılıkda Mı Tasarımda Mı ?