Konu
R10 Wallpaper
31-05-2009, 15:36:19
#6
Emrearici
Üyeliği durduruldu
sarı kısmı çokmu sarı olmuş ne :S biraz daha sade olsa daha güzel olacaktı.. ama yinede güzel eline sağlık